kabak-koyu-gezi-yalnız-iyi-gezdik
Yaşam

2018 Seyahat Özeti: Yalnız İyi Gezdik!

2018 seyahat özeti şu şekil: İyi gezdik haa, yalnız iyi gezdik, güzel gezdik, yalnız bayaaa gezdik, kabul edelim güzel gezdik diyee diye 2018 yılını noktaladık. Valla hayat sana güzel, Ne çok geziyosun Atilla! Yalnız iyi gezdin! söylemleriyle beni yalnız bırakmadınız, teşekkürler 🙂

Geç gelen 2018 almanağı ile birlikteyiz. Bu yazı için yaklaşık bi 9-10 ay geç kaldım sanırım ama zaten şey, sürekli bir şeylere geç kalmıyo muyuz? Evet 2019’da bitiyor ama napalım. 2019’u vaktinde yazarız artık 🙂 Hiçbir şey için de geç değil bence. İşler güçler falan anca sıra geldi bu yazıya da. Farkındalık yaratmak adına da bu yazı benim için önemli.

göcek gezi yalnız iyi gezdik
Göcek/Fethiye

2018 için yalnız iyi gezdik demek çok güzel. Darısı 2019’lara, 2020’lere.. Hedef 2071 🙂

Şimdii sen buna 2018 demişsin ama bu bildiğin king of the year’dı benim için. Ülkemiz cennet arkadaşlar yayalım. (dolar ve euro bel bükmüştür) Yani döviz kurunun da etkisiyle rotamızı ülkemize çevirdik 2018’de. Dolar 7’leri falan görmüştü, nasıl çevrilmesin..

Datça-gezi-yalnız-iyi-gezdik
Datça Palamutbükü/Muğla

2018 yılının Temmuz ayının ortalarında yerli Maldivler Salda Gölü ile sezon açılışını yaparak yaz tatilimize efsane raftingle Manavgat‘tan Köprülü Kanyon’da başlayıp taa Ayvalık‘ta bitirip, evet Bodrum‘da biraz fazla kaldık, yol üzerlerinde muazzam lezzetleri tadıp; Datça’da, Göcek’te, Kabak Koyunda muazzam fotoğraflar çekip; bayram tatillerinde harika doğasıyla Burhaniye‘de huzura dolup, Kaz Dağlarını keşfedip; sonraa Nisan ayında kimselerin gidemediği gidip de dönemediğidjdkd Van, Van Gölü, Bitlis, Muş semalarını dolaşıp, hemen bir ay sonrasında Antep-Adana-Mersin şeytan üçgeninde yani üçgen olmasa daa evet bu 3 şehirde (isimlerini söylerken bile kilo alıyorsunuz) yaklaşık 78 kilo alıp; hiç hesapta yokkeen öyle duruup dururkeen Kahramanmaraş‘ta muazzam lezzetlere, gelenek ve göreneklere şahit olup; vizelerin kaldırılmasıyla rotayı Ukrayna‘ya çevirip, gönüllerde taht kuran hem Mart hem Eylül ayında Kiev ve Lviv bebeklerini 2 kez ziyaret edip; Konya-Eskişehir-Afyon falan buralar zaten sürekli ziyaret edildiği için değinmeyeceğim, ama etliekmek için bir parantez açılır ya cağnım etliekmek, yine sonbaharda Bodrum’a giderken yol üzeri uğranıp Sonbaharın keyfini yaşadığımız Isparta’daki Kovada Gölü gezintisi sonrasında tekrar güzide Ankaramızda hayata devam edebilmek, yeniliklerle buluşmak, keşfetmek, yeni yemekler tatmak, yollarda olmak muazzamdı. Şimdiye kadar kurduğum en uzun cümleydi sanırımdjdjd tşkler.

Yalnız iyi gezdik!

Lviv Ukrayna gezi
Lviv-Ukrayna

İsmini sayamadığım nice şehirler, göller, kanyonlar affetsin. Instagram storylerde varsınızdjdjjf. Sene sonuna doğru da 2019’a bakarız, nerelere gidildi, naapıldı.. Bakalım hangisi galip çıkacak?

kiev ukrayna gezi
Kiev- Ukrayna

Baktıkça bakasımın geldiği, modumu yükselten, gitmiş kadar oldum yaa dedirten, içimi açan 2018 seyahat listem ektedir; 😍😍 (ahaha milli piyango listesi gibi olmuşdjdjk)

2018 Seyahatlerim Kronolojik Tam Sıralı Liste

  • Istanbul ×2
  • Konya ×2
  • Afyon
  • Gaziantep x2
  • Kiev ×2
  • Van
  • Van Gölü/Akdamar Adası
  • Adana
  • Mersin
  • Karaman
  • Ermenek
  • Antalya Köprülü Kanyon
  • Olympos
  • Kaputaş Plajı
  • Kaş
  • Fethiye Saklıkent Kanyon
  • Ölüdeniz
  • Kabak Koyu
  • Göcek
  • Datça Palamutbükü
  • Eskişehir
  • Burhaniye
  • Kazdağları
  • Assos
  • Ayvalık
  • Salda Gölü
  • Bodrum
  • Didim
  • Çeşme
  • Alaçatı
  • Kovada Gölü(Isparta)
  • Efes Harabeleri
  • Lviv
  • KahramanMaraş
  • 🙊🙊🙊
van gölü akdamar adası gezi
Van Gölü Akdamar Adası/Zürih manzaralı Van yapmışlar!

2019 yılında da Büyük Balkan Turu yaparak, Türkiye içinde çeşitli şehirleri keşfederek 2019 seyahat özeti, yalnız iyi gezdik yazısına iyi hazırlandım, güzel materyaller topladım 🙂

Vizesiz Balkan Turu planınız varsa eğer tık tık:

Arabayla Vizesiz Balkan Turu

Kaç şehir gezildi onu tam saymadım ama Türkiye’nin güneyinde ve batısında girilmedik pek koy, körfez, deniz kalmadı 🙂 Yine aynı şekilde Güneydoğu olsun, Doğu Anadolu olsun çeşitli şehirler gezildi,bitildi. Darısı artık Türkiye’nin diğer noktalarına diyelim. Önümüzdeki yıllarda da Yalnız iyi gezdik! diyeceğimiz yıllar olur umarım.

Türkiye’yi, Dünya’yı gezdikçe gezilecek yerler azalacağına artıyor 🙂

kovada-gölü-ısparta-yalnız-iyi-gezdik
Sonbahar/Kovada-gölü-Isparta

Gezmedik yer bırakma!

Ben Atilla. Hayatımı daha çok renklendirmenin ve çok daha hareketli bir yaşam sürmenin peşine düştüm. Bunun sonucunda da yaşadıklarımı aktarabileceğim bu blogu oluşturmaya karar verdim. Deneyimlerimi, hikayelerimi, anılarımı biriktirebileceğim bir hayat yaşamak istiyorum. Üniversite 3.sınıfta 2011 yılında work and travel programı ile Amerika’da başlayan gezme ve keşfetme serüveni, 2012-2014 yılları arasında geçen kpsskpdsydsaleskurumsınavlarımülakatlar yüzünden sekteye uğrasa da 2 yıllık bir molanın ardından tekrar yollarda olup seyahat eden, kendisini gezerken her şeyden soyutlanmış bir şekilde hisseden, musmutlu bir gezginilla. “Dünya bir kitap gibidir ve gezmeyenler onun sadece bir sayfasını okurlar” St. Augustine ne güzel söylemiş. Gezmeyle alakalı üzerine söylenecek başka bir cümle olduğunu düşünmüyorum. “Kaybolduğu zaman asla ama asla bulunamayacak tek şey vardır, o da hayattır.” O yüzden güzel yaşayalım, kaliteli yaşayalım, bol bol gezelim 🙂 Gezmedik yer bırakma!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

%d blogcu bunu beğendi: